Zwrot Podatku Z Zagranicy Bielsk Podlaski – Kto Może Na Niego Liczyć?

Każda legalnie pracująca osoba za granicą powinna wiedzieć, że przysługuje jej zwrot podatku Bielsk Podlaski. Wiele osób zapomina o tym, iż ma obowiązek rozliczenia się z zagranicznym urzędem skarbowym. Dzięki takiemu rozliczeniu możemy odzyskać zwrot z nadpłaconego podatku Bielsk Podlaski – a jest o co walczyć. Średni zwrot podatku za okres 3 miesięcy regularnego odprowadzania składek wynosi około 2 tysiące złotych (w zależności od wielkości odprowadzanego podatku). Taka kwota powinna nam dać motywację do skompletowania potrzebnych dokumentów. Jakie dokumenty potrzebne są do zwrotu podatku? Komu przysługuje zwrot podatku? W tym artykule odpowiemy na powyższe pytania.

Jakie dokumenty potrzebuje aby otrzymać zwrot podatku z zagranicy?

Każde zagraniczne państwo oczekuje innych dokumentów do rozliczenia podatkowego. Jednak w większości krajów podstawowym dokumentem są tak zwane rozliczenia okresowe. Dokument ten określa ile w danym roku zarobiliśmy oraz jaka kwota była odprowadzana na poczet podatku. Pracodawca ma obowiązek wydać go najpóźniej miesiąc przed ostatecznym terminem rozliczania się z fiskusem, lub kiedy zakończymy z nim współpracę. W Wielkiej Brytanii dokument ten nosi nazwę payslipy. Drugim bardzo ważnym dokumentem jest Karta Podatkowa, z jej odzyskaniem też nie powinniśmy mieć żadnych problemów. Pracodawca ma obowiązek dostarczenia jej nawet kiedy rozwiązaliśmy już umowę o pracę i wróciliśmy do Polski. Zagraniczną kartę podatkową można nazwać odpowiednikiem naszego PIT-11. W Niemczech dokument ten nosi nazwę Lohnsteuerbescheinigung, i również jest obowiązkowym dokumentem na podstawie, którego dokonujemy rozliczenia.

Zwrot Podatku Bielsk Podlaski – Co Zrobić Gdy Nie Mam Potrzebnych Dokumentów?

W przypadku gdy nie posiadamy powyższych dokumentów powinno wystarczyć ostatnie rozliczenie. Zawiera ono informacje na temat dochodu jaki osiągnęliśmy w poprzednim roku, kwocie odprowadzonego podatku oraz dane adresowe siedziby naszego ostatniego pracodawcy. Jeśli nie posiadamy kompletnie żadnych dokumentów – nic straconego. W przypadku gdy jesteśmy pewni, że odprowadzaliśmy podatek to musimy podać jak najwięcej szczegółowych danych dotyczących naszego zatrudnienia. Ważny jest dokładny adres pracodawcy oraz okres, w którym byliśmy zatrudnieni. Te informacje pomogą nam w odzyskaniu twojego nadpłaconego podatku. Należy pamiętać, że rozliczenia można dokonać nawet do 5 lat wstecz! Nie czekaj – skontaktuj się z nami i odzyskaj należne Ci pieniądze.

UDOSTĘPNIJ

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on reddit
Share on skype
Share on vk
ZOBACZ TAKŻE

Przyjdź do nas

Informacje ze Świata podatków

Archiwa
Cookie

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.