Zwrot Podatku Z Zagranicy Bielsk Podlaski – Kto Może Na Niego Liczyć?

Każda legalnie pracująca osoba za granicą powinna wiedzieć, że przysługuje jej zwrot podatku Bielsk Podlaski. Wiele osób zapomina o tym, iż ma obowiązek rozliczenia się z zagranicznym urzędem skarbowym. Dzięki takiemu rozliczeniu możemy odzyskać zwrot z nadpłaconego podatku Bielsk Podlaski – a jest o co walczyć. Średni zwrot podatku za okres 3 miesięcy regularnego odprowadzania składek wynosi około 2 tysiące złotych (w zależności od wielkości odprowadzanego podatku). Taka kwota powinna nam dać motywację do skompletowania potrzebnych dokumentów. Jakie dokumenty potrzebne są do zwrotu podatku? Komu przysługuje zwrot podatku? W tym artykule odpowiemy na powyższe pytania.

Jakie dokumenty potrzebuje aby otrzymać zwrot podatku z zagranicy?

Każde zagraniczne państwo oczekuje innych dokumentów do rozliczenia podatkowego. Jednak w większości krajów podstawowym dokumentem są tak zwane rozliczenia okresowe. Dokument ten określa ile w danym roku zarobiliśmy oraz jaka kwota była odprowadzana na poczet podatku. Pracodawca ma obowiązek wydać go najpóźniej miesiąc przed ostatecznym terminem rozliczania się z fiskusem, lub kiedy zakończymy z nim współpracę. W Wielkiej Brytanii dokument ten nosi nazwę payslipy. Drugim bardzo ważnym dokumentem jest Karta Podatkowa, z jej odzyskaniem też nie powinniśmy mieć żadnych problemów. Pracodawca ma obowiązek dostarczenia jej nawet kiedy rozwiązaliśmy już umowę o pracę i wróciliśmy do Polski. Zagraniczną kartę podatkową można nazwać odpowiednikiem naszego PIT-11. W Niemczech dokument ten nosi nazwę Lohnsteuerbescheinigung, i również jest obowiązkowym dokumentem na podstawie, którego dokonujemy rozliczenia.

Zwrot Podatku Bielsk Podlaski – Co Zrobić Gdy Nie Mam Potrzebnych Dokumentów?

W przypadku gdy nie posiadamy powyższych dokumentów powinno wystarczyć ostatnie rozliczenie. Zawiera ono informacje na temat dochodu jaki osiągnęliśmy w poprzednim roku, kwocie odprowadzonego podatku oraz dane adresowe siedziby naszego ostatniego pracodawcy. Jeśli nie posiadamy kompletnie żadnych dokumentów – nic straconego. W przypadku gdy jesteśmy pewni, że odprowadzaliśmy podatek to musimy podać jak najwięcej szczegółowych danych dotyczących naszego zatrudnienia. Ważny jest dokładny adres pracodawcy oraz okres, w którym byliśmy zatrudnieni. Te informacje pomogą nam w odzyskaniu twojego nadpłaconego podatku. Należy pamiętać, że rozliczenia można dokonać nawet do 5 lat wstecz! Nie czekaj – skontaktuj się z nami i odzyskaj należne Ci pieniądze.

Tagi:

2 komentarze

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

 
MENU

KDF-Podatki Zwrot Podatku z Zagranicy